Wij delen graag dashboarding & analytics kennis
Dashboarding & analytics artikelen Pagina 8
Artikelen over dashboarding & analytics (49)
Over de “Conversion Linker” tag in GTM
Door Tim Rooza, 02 november 2017
Als je een GTM (Google Tag Manager) gebruiker bent, heb je hem misschien wel zien staan. De “Conversion Linker” tag. Adverteer je met Google Adwords en houd je conversies bij […]
Kom meer te weten over je websitebezoekers met LinkedIn Website Demographics
Door Tim Rooza, 02 augustus 2017
Voor marketeers is het van belang om zoveel mogelijk data te hebben van websitebezoekers. Dankzij Facebook en Google kunnen we al heel wat gegevens achterhalen (zie ook mijn artikel Maak betere […]
[PLUGIN] Contact Form 7 Tracking plugin: Al je formulieren eenvoudig voorzien van trackingcodes
Door Tim Rooza, 26 juli 2017
Zo nu en dan kan ik het niet laten en neem ik een diepe duik in de code. Zo ook deze keer. Ik heb een WordPress Plugin gemaakt voor iedereen […]
Kliks op e-mail en telefoonnummers bijhouden met GTM
Door Tim Rooza, 18 juli 2017
Wat is een Tag management systeem? Tag management systemen maken het gemakkelijk om analyse, marketing en andere tag-gebaseerde codes op een website te beheren. In plaats van het (laten) implementeren […]
Betere resultaten met goede landingpages
Door Tim Rooza, 21 juni 2017
Websitebezoekers komen niet altijd op de homepage van je website terecht. Zorg met killer-landingpages voor de beste resultaten. De landingpage is de pagina waarop bezoekers op je website landen (hence the […]