Tip: Hét alternatief voor Google Optimize & A/B-testen is itClicked.nl.

Wij delen graag dashboarding & analytics kennis

Dashboarding & analytics artikelen

Zorg dat je de juiste data hebt voor het maken van slimme beslissingen

Artikelen over dashboarding & analytics (49)

  • Taal variabele in Google Tag Manager

    Door Christian Broekmeulen, 06 maart 2024

    Het kan erg nuttig zijn om binnen Google Tag Manager toegang te hebben tot een variabele die de taal van een webpagina aangeeft. Zo vragen bijvoorbeeld bepaalde cookie banners hierom […]

  • E-mailmarketing: met deze 3 metrics meet je de effectiviteit

    Door Emma, 11 januari 2024

    Getallen en cijfers zijn voor marketeers erg belangrijk. Gaandeweg geven cijfers ons namelijk inzicht in hoe we resultaten kunnen verbeteren. E-mailmarketing is voor veel bedrijven een belangrijk medium voor klantcommunicatie. […]

  • LinkedIn Ads conversies meten met Google Tag Manager

    Door Christian Broekmeulen, 07 december 2023

    Het bijhouden van de resultaten van je LinkedIn campagnes is heel belangrijk. Zonder deze tracking weet je niet of je campagnes ook resultaat opleveren. Aangezien LinkedIn Ads een flinke investering […]

  • Managementrapportages in online marketing

    Door Tim Rooza, 03 november 2023

    In de online marketing wereld draait alles om data en resultaten. Maar hoe krijg je een duidelijk overzicht van je prestaties op het gebied van SEO, SEA, social media en […]

  • 6 verschillen tussen Looker Studio en Looker Studio Pro

    Door Nino Kraus, 19 oktober 2023

    Looker Studio: data uit je marketing inzichtelijk krijgen Om goed je marketingdata te monitoren, is Looker Studio een super mooie tool om te gebruiken. Oftewel: mooi voor datavisualisatie en -analyse […]

0%