Wij delen graag dashboarding & analytics kennis
Dashboarding & analytics artikelen
Artikelen over dashboarding & analytics (49)
Taal variabele in Google Tag Manager
Door Christian Broekmeulen, 06 maart 2024
Het kan erg nuttig zijn om binnen Google Tag Manager toegang te hebben tot een variabele die de taal van een webpagina aangeeft. Zo vragen bijvoorbeeld bepaalde cookie banners hierom […]
E-mailmarketing: met deze 3 metrics meet je de effectiviteit
Door Emma, 11 januari 2024
Getallen en cijfers zijn voor marketeers erg belangrijk. Gaandeweg geven cijfers ons namelijk inzicht in hoe we resultaten kunnen verbeteren. E-mailmarketing is voor veel bedrijven een belangrijk medium voor klantcommunicatie. […]
LinkedIn Ads conversies meten met Google Tag Manager
Door Christian Broekmeulen, 07 december 2023
Het bijhouden van de resultaten van je LinkedIn campagnes is heel belangrijk. Zonder deze tracking weet je niet of je campagnes ook resultaat opleveren. Aangezien LinkedIn Ads een flinke investering […]
Managementrapportages in online marketing
Door Tim Rooza, 03 november 2023
In de online marketing wereld draait alles om data en resultaten. Maar hoe krijg je een duidelijk overzicht van je prestaties op het gebied van SEO, SEA, social media en […]
6 verschillen tussen Looker Studio en Looker Studio Pro
Door Nino Kraus, 19 oktober 2023
Looker Studio: data uit je marketing inzichtelijk krijgen Om goed je marketingdata te monitoren, is Looker Studio een super mooie tool om te gebruiken. Oftewel: mooi voor datavisualisatie en -analyse […]