Wij delen graag online marketing kennis

Dashboarding & analytics

Zorg dat je de juiste data hebt voor het maken van slimme beslissingen

Artikelen over dashboarding & analytics (30)

  • Enhanced E-commerce tracking voor Woocommerce met Google Tag Manager

    Door Christian Broekmeulen, 29 juli 2020

    Enhanced e-commerce tracking voor je Woocommerce webshop in 3 simpele stappen. Na het instellen van enhanced e-commerce tracking kun je het Google Analytics e-commerce rapport gebruiken om het koopgedrag van […]

  • Datablending met NULL-waardes in Data Studio

    Door Christian Broekmeulen, 13 mei 2020

    Google Data Studio is een krachtige tool voor het maken van dashboards en rapportages. Échte toegevoegde waarde in je rapporten onstaan door het combineren van verschillende databronnen: Data Blending. Een […]

  • [How-To] E-mailnotificaties verzenden via Google Tagmanager

    Door Tim Rooza, 11 maart 2020

    Soms is het nodig om kort op de bal te zitten… Hoe handig is het om een e-mailnotificatie te ontvangen zodra iemand je algemene voorwaarden bekijkt? Of je contactpagina? Of […]

  • Social media dashboard in 3 eenvoudige stappen

    Door Christian Broekmeulen, 04 maart 2020

    Behoefte aan een eigen “social media dashboard”? Met ons template en Supermetrics for Google Sheets laten we in 3 eenvoudige stappen zien hoe je inzicht krijgt in het verloop van […]

  • Cross domain tracking met Google Analytics en Tag Manager

    Door Christian Broekmeulen, 16 januari 2020

    Met cross domain tracking zorg je dat tracking-gegevens (met browser cookies) doorgegeven worden tussen verschillende domeinnamen. Ontdek in 4 stappen hoe je cross domain tracking kan configureren in Google Analytics […]