Over de “Conversion Linker” tag in GTM

trendline
Tim Rooza

Tim Rooza

Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.

You may also like...

1 reactie

  1. 28 december 2017

    […] Hier is geen eenduidig antwoord op te geven. het belangrijkste is dat je moet weten hoe de toewijzing aan een conversie plaatsvindt zodat je de rapportages en data op de juiste manier kunt interpreteren. Bekijk de “multi-channel”- rapportages in Analytics voor een compleet beeld van het tot stand komen van de conversies voordat je belangrijke beslissingen maakt met betrekking tot je Adwords campagnes. Kies je voor de implementatie van Google Adwords Conversion codes? Denk dan ook aan de implementatie van de Conversion Linker. […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *