Tip: Hét alternatief voor Google Optimize & A/B-testen is itClicked.nl.

Wij delen graag dashboarding & analytics kennis

Dashboarding & analytics artikelen Pagina 10

Zorg dat je de juiste data hebt voor het maken van slimme beslissingen

Artikelen over dashboarding & analytics (49)

  • AWRcloud API koppelen aan Klipfolio

    Door Tim Rooza, 24 juni 2015

    Advanced Web Ranking Advanced Web Ranking is een handige tool voor het bijhouden van zoekmachineposities van je website op geselecteerde zoekwoorden. Na jarenlang gebruik gemaakt te hebben van de desktop applicatie heb […]

  • Subdomeinen in Google Analytics

    Door Tim Rooza, 14 januari 2015

    Subdomeinen worden veel gebruikt voor het lanceren van websites/services die iets verder weg staan van de core business. Een subdomein impliceert een relatie met de hoofdwebsite zonder dat er verdere, vooral […]

  • Google Tagmanager – De basis

    Door Tim Rooza, 29 augustus 2014

    Tagmanagement kan ertoe leiden dat je meer kunt meten / experimenteren, waardoor je meer leert en uiteindelijk ook meer converteert. Google Tagmanager (GTM) is een uitstekend hulpmiddel voor het beheren […]

  • Google Analytics: non-interaction events

    Door Tim Rooza, 28 oktober 2011

    In Google Analytics is het al sinds juni 2009 mogelijk om gebeurtenissen te meten (‘event tracking’). Het meten van deze gebeurtenissen wordt vaak gebruikt om interactie van een gebruiker te […]

0%