Wij delen graag google ads (sea) kennis
Google Ads (SEA) artikelen Pagina 16
Artikelen over google ads (sea) (90)
-
Bereik je doelgroep met Adwords wanneer deze “in de markt” is
Door Tim Rooza, 30 mei 2017
Vorige week werd bekend dat Google Adwords de mogelijkheden voor adverteerders gaat uitbreiden met targetting op in-market doelgroepen. In-market doelgroepen? Google weet veel van zijn gebruikers. Een in-market segment is […]
-
Google Shopping campagnes verbeteren (3 tips!)
Door Tim Rooza, 23 mei 2017
Google Shopping, de welbekende productadvertenties in Google, is voor veel (web)shop eigenaren inmiddels een belangrijk kanaal voor het aanbieden van producten. Google Shopping kan zeer lucratief zijn, maar is tegelijkertijd “berucht” […]
-
Adwords RLSA en “vergelijkbare doelgroepen”
Door Tim Rooza, 09 mei 2017
RSLA, Remarketing List for Search Ads, is sinds 2013 voor veel online marketeers een lievelingetje. Deze campagneopzet maakt het mogelijk om Adwords advertenties te tonen aan bezoekers die eerder op je website […]
-
Adwords (Ad Grants) tips voor non-profits
Door Tim Rooza, 26 april 2017
Wat is Google Ad Grants? Met het Ad Grants programma van Google kunnen ANBI-geregistreerde organisaties (non-profit) gebruik maken van $10.000 USD (maandelijks) gratis Adwords advertentietegoed. Deze Ad-grants accounts zijn grotendeels identiek […]
-
Maak een succes van je Adwords Dynamic Search Ads
Door Tim Rooza, 29 maart 2017
Wat zijn DSA Campagnes? Dynamic Search Ads (DSA) bestaan inmiddels al een tijdje. Het verbaasd me dan ook wanneer ik merk dat veel Adwords adverteerders deze campagnevorm (nog) geen kans […]