Wij delen graag google ads (sea) kennis
Google Ads (SEA) artikelen Pagina 14
Artikelen over google ads (sea) (82)
Betere resultaten met goede landingpages
Door Tim Rooza, 21 juni 2017
Websitebezoekers komen niet altijd op de homepage van je website terecht. Zorg met killer-landingpages voor de beste resultaten. De landingpage is de pagina waarop bezoekers op je website landen (hence the […]
Wat te doen als Adwords te weinig sales oplevert?
Door Tim Rooza, 06 juni 2017
Eerste prioriteit bij online marketing (Adwords) campagnes voor webshops is het verhogen van het aantal online verkopen. Wat te doen als de resultaten tegenvallen? Doe een stap terug Probeer niet gelijk conclusies […]
Bereik je doelgroep met Adwords wanneer deze “in de markt” is
Door Tim Rooza, 30 mei 2017
Vorige week werd bekend dat Google Adwords de mogelijkheden voor adverteerders gaat uitbreiden met targetting op in-market doelgroepen. In-market doelgroepen? Google weet veel van zijn gebruikers. Een in-market segment is […]
Google Shopping campagnes verbeteren (3 tips!)
Door Tim Rooza, 23 mei 2017
Google Shopping, de welbekende productadvertenties in Google, is voor veel (web)shop eigenaren inmiddels een belangrijk kanaal voor het aanbieden van producten. Google Shopping kan zeer lucratief zijn, maar is tegelijkertijd “berucht” […]
Adwords RLSA en “vergelijkbare doelgroepen”
Door Tim Rooza, 09 mei 2017
RSLA, Remarketing List for Search Ads, is sinds 2013 voor veel online marketeers een lievelingetje. Deze campagneopzet maakt het mogelijk om Adwords advertenties te tonen aan bezoekers die eerder op je website […]