Het verschil tussen “Broad Match” en “Broad Match Modified”

Tim Rooza

Tim Rooza

Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.

You may also like...

3 reacties

  1. 6 december 2017

    […] Bij het opzetten van de beta-campagnes gebruik je de conventionele best-practices voor de structuur van PPC campagnes (dus sterk aan elkaar gerelateerde ad-groups, advertentieteksten en landingspages). Maar…. gebruik in deze campagne(s) alleen “broad match modified” match types (lees dit artikel over het verschil tussen “broad match” en “broad match modified&#…). […]

  2. 15 februari 2018

    […] heb ik het verschil tussen Broad Match (BM) en Broad Match Modified (BMM) uitgelegd. De opsomming van Match-types gaat van “los” naar steeds […]

  3. 30 november 2018

    […] de opzet van Google Ads campagnes. Soms is er iets leuks of handigs over te melden (zoals “het verschil tussen BM en BMM” en “Hoe exact zijn Exact Match zoekwoorden“), maar zelden is er écht nieuws. Nu […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *