De Marketing funnel

You may also like...

3 reacties

  1. 19 oktober 2018

    […] Vooral in B2B of bij kostbare producten of diensten is het belangrijk om te weten welke fases de doelgroep doorloopt voordat ze bereid zijn tot doen van een aankoop of een beslissing. Bij een goede marketing funnel wordt het juiste aanbod gedaan aan de doelgroep op het juiste moment. Dit betekent dat oproepen zoals “vraag nu een offerte aan” of “neem contact op” niet altijd de juiste call to actions zijn. Soms is het “Doe de test“, “download de whitepaper“, “schrijf je in voor het webinar” of een ander aanbod. Lees hier meer informatie over de marketing funnel (en hoe die van Rooza Online Marketing eruit ziet…. […]

  2. 12 november 2018

    […] Zie ook: 2 belangrijke componenten van online succes: waardepropositie en marketingfunnel. en info over de Marketing funnel. […]

  3. 20 december 2018

    […] straks mijn team, zie plan 1) van 2019 wil ik trajecten aanbieden voor het ontwikkelen van complete online marketing funnels. Met name voor B2B. Dit betekent dat we alles aanpakken. Van strategie tot ontwerp en realisatie […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *