De Marketing funnel

You may also like...

2 reacties

  1. 19 oktober 2018

    […] Vooral in B2B of bij kostbare producten of diensten is het belangrijk om te weten welke fases de doelgroep doorloopt voordat ze bereid zijn tot doen van een aankoop of een beslissing. Bij een goede marketing funnel wordt het juiste aanbod gedaan aan de doelgroep op het juiste moment. Dit betekent dat oproepen zoals “vraag nu een offerte aan” of “neem contact op” niet altijd de juiste call to actions zijn. Soms is het “Doe de test“, “download de whitepaper“, “schrijf je in voor het webinar” of een ander aanbod. Lees hier meer informatie over de marketing funnel (en hoe die van Rooza Online Marketing eruit ziet…. […]

  2. 12 november 2018

    […] Zie ook: 2 belangrijke componenten van online succes: waardepropositie en marketingfunnel. en info over de Marketing funnel. […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *