GRIP op je Google Shopping Campagnes

Tim Rooza

Tim Rooza

Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.

You may also like...

2 reacties

  1. 4 april 2018

    […] overzichtelijk, dan kan het ook slim zijn je shopping campagnes op te laten zetten volgens de GRIP structuur. Dan verkrijg je 1 product per advertentiegroep – Dit geeft maximale vrijheid en overzicht in […]

  2. 13 december 2018

    […] zijn meerdere manieren om je shopping campagnes te optimaliseren (lees ook eens dit artikel, en deze en deze) maar de meest gangbare methode is optimalisatie door middel van het instellen […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *