Conversie optimalisatie

De top bereikt met A/B-tests?

Door:

Tim Rooza

06 november 2015

Ontvang dit artikel als handige PDF

Ontvang direct dit artikel in handig PDF formaat in je mailbox.

Veel A/B-tests zijn gericht op het verbeteren van conversies door middel van het testen van relatief kleine wijzigingen op de website. Denk hierbij aan het wijzigen van een kleur, het aanpassen van de koptekst of het toevoegen, verplaatsen of verbergen van design-elementen. De website wordt op die manier met kleine stapjes (iteratief) steeds een stukje beter. Maar wat als je A/B-tests steeds minder of zelfs geen resultaten meer opleveren?

Dit artikel is exclusief geschreven voor Twinkle Magazine. Lees daar verder!44kwy9c00j43dszza9hkrxfqc4mdnbo

 

Over de schrijver:

Tim Rooza

Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.

conversie optimalisatie?

Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.


Meer informatie over conversie optimalisatie.

  1. Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.
  2. Profiteer van blijvend verbeterde resultaten

Samenwerken?

Met flink wat ervaring op het gebied van conversie optimalisatie en andere onderdelen van online marketing gaan we deze uitdaging graag aan.

Contact