Wij delen graag conversie optimalisatie kennis
Conversie optimalisatie artikelen
Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.
Wij delen graag conversie optimalisatie kennis
Door Tim Rooza, 16 september 2020
Stuur je als B2B marketeer voldoende bezoekers naar je website, maar levert het maar weinig leads op? Probeer dan eens deze ideeën voor je nieuwe lead-magnet. In een B2B omgeving […]
Door Tim Rooza, 28 juni 2020
FOMO – Fear of missing out – Is inmiddels een ingeburgerd begrip. Het is volkomen menselijk om onderdeel te willen zijn van iets, iets niet mis te willen lopen. Het […]
Door Christian Broekmeulen, 11 juni 2020
Recentelijk is Google Optimize uitgebreid met een “flow” of “funnel”-optie. Hierdoor is het mogelijk om A/B tests uit te voeren op meerdere pagina’s binnen een websiteflow of -funnel. Handig als […]
Door Tim Rooza, 26 mei 2020
Het LIFT model wordt gebruikt om de effectiviteit van je webpagina’s te verbeteren. LIFT is een afkorting van Landing page Influence Functions for Tests en het biedt houvast bij het […]
Door Tim Rooza, 23 januari 2020
Wil je meer resultaat uit je website, dan heb je twee mogelijkheden. Je verhoogt het aantal bezoekers of je verbetert de effectiviteit van je website. Ook relevant: 3 manieren om […]