Wij delen graag conversie optimalisatie kennis
Conversie optimalisatie artikelen
Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.
Lees over onze nieuwe Google Analytics 4 (GA4) training.
Wij delen graag conversie optimalisatie kennis
Door Tim Rooza, 31 januari 2023
Google Optimize, de populaire gratis tool voor A/B-testing van websites, zal binnenkort haar diensten stopzetten. Het stoppen van Google Optimize betekent dat we op zoek moeten naar alternatieven. In dit […]
Door Mike van Dorst, 26 oktober 2022
Hoe voorkom je dat website bezoekers je webwinkel verlaten zonder iets te kopen? Hoe verlaag je de kans op achtergelaten winkelmandjes (Cart Abandon Rate)? Tijdens dit interview beantwoord Christian 3 […]
Door Tim Rooza, 16 september 2020
Stuur je als B2B marketeer voldoende bezoekers naar je website, maar levert het maar weinig leads op? Probeer dan eens deze ideeën voor je nieuwe lead-magnet. In een B2B omgeving […]
Door Tim Rooza, 28 juni 2020
FOMO – Fear of missing out – Is inmiddels een ingeburgerd begrip. Het is volkomen menselijk om onderdeel te willen zijn van iets, iets niet mis te willen lopen. Het […]
Door Christian Broekmeulen, 11 juni 2020
Recentelijk is Google Optimize uitgebreid met een “flow” of “funnel”-optie. Hierdoor is het mogelijk om A/B tests uit te voeren op meerdere pagina’s binnen een websiteflow of -funnel. Handig als […]