Corona update: Wij staan, ook nu, klaar voor nieuwe (& bestaande) opdrachtgevers. Leer ons kennen.

Wij delen graag online marketing kennis

Conversie optimalisatie

Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.

Artikelen over conversie optimalisatie (31)

  • Conversieoptimalisatie met het LIFT-model

    Door Tim Rooza, 26 mei 2020

    Het LIFT model wordt gebruikt om de effectiviteit van je webpagina’s te verbeteren. LIFT is een afkorting van Landing page Influence Functions for Tests en het biedt houvast bij het […]

  • Verbeter je website met conversieoptimalisatie

    Door Tim Rooza, 23 januari 2020

    Wil je meer resultaat uit je website, dan heb je twee mogelijkheden. Je verhoogt het aantal bezoekers of je verbetert de effectiviteit van je website. Ook relevant: 3 manieren om […]

  • B2B vs B2C e-commerce? De belangrijkste verschillen

    Door Tim Rooza, 16 oktober 2019

    Alhoewel een B2C webshop en een B2B webshop beide hetzelfde doel hebben, online producten verkopen, zijn er wezenlijke verschillen tussen beiden. Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen B2B en B2C […]

  • 3 (+1) Ideeën om meer leads te krijgen uit je bestaande websitebezoekers

    Door Tim Rooza, 11 oktober 2019

    Stel je hebt een (business)blog met veel lezers, maar het levert je vrij weinig op. Hoe kan je met weinig advertentiebudget tóch sneller en slimmer in contact komen met je […]

  • [PLUGIN] Zoekwoord van Google Ads op landingpage

    Door Tim Rooza, 27 maart 2019

    Het succes van Google Ads campagnes wordt voor een groot deel bepaald door relevantie. Hoe beter de zoekopdracht van een potentiële klant bij een advertentie aansluit, hoe groter de kans […]