Google Optimize, de populaire gratis tool voor A/B-testing van websites, zal binnenkort haar diensten stopzetten. Het stoppen van Google Optimize betekent dat we op zoek moeten naar alternatieven. In dit […]
Hoe voorkom je dat website bezoekers je webwinkel verlaten zonder iets te kopen? Hoe verlaag je de kans op achtergelaten winkelmandjes (Cart Abandon Rate)? Tijdens dit interview beantwoord Christian 3 […]
Stuur je als B2B marketeer voldoende bezoekers naar je website, maar levert het maar weinig leads op? Probeer dan eens deze ideeën voor je nieuwe lead-magnet. In een B2B omgeving […]
FOMO – Fear of missing out – Is inmiddels een ingeburgerd begrip. Het is volkomen menselijk om onderdeel te willen zijn van iets, iets niet mis te willen lopen. Het […]
Recentelijk is Google Optimize uitgebreid met een “flow” of “funnel”-optie. Hierdoor is het mogelijk om A/B tests uit te voeren op meerdere pagina’s binnen een websiteflow of -funnel. Handig als […]