Wij delen graag conversie optimalisatie kennis
Conversie optimalisatie artikelen
Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.
Tip: Hét alternatief voor Google Optimize & A/B-testen is itClicked.nl.
Wij delen graag conversie optimalisatie kennis
Door Tim Rooza, 04 oktober 2023
Met het recente einde van Google Optimize hebben veel marketingprofessionals zich de vraag gesteld: “Wat nu?” Terwijl de markt zich aanpast, lanceren wij met itClicked.nl een alternatieve benadering van conversieoptimalisatie: […]
Door Tim Rooza, 31 januari 2023
Google Optimize, de populaire gratis tool voor A/B-testing van websites, zal binnenkort haar diensten stopzetten. Het stoppen van Google Optimize betekent dat we op zoek moeten naar alternatieven. In dit […]
Door Mike van Dorst, 26 oktober 2022
Hoe voorkom je dat website bezoekers je webwinkel verlaten zonder iets te kopen? Hoe verlaag je de kans op achtergelaten winkelmandjes (Cart Abandon Rate)? Tijdens dit interview beantwoord Christian 3 […]
Door Tim Rooza, 16 september 2020
Stuur je als B2B marketeer voldoende bezoekers naar je website, maar levert het maar weinig leads op? Probeer dan eens deze ideeën voor je nieuwe lead-magnet. In een B2B omgeving […]
Door Tim Rooza, 28 juni 2020
FOMO – Fear of missing out – Is inmiddels een ingeburgerd begrip. Het is volkomen menselijk om onderdeel te willen zijn van iets, iets niet mis te willen lopen. Het […]