Nieuw! In-company Google Analytics 4 (GA4) training

Wij delen graag conversie optimalisatie kennis

Conversie optimalisatie artikelen

Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.

Artikelen over conversie optimalisatie (35)

  • Conversie optimalisatie: 3 vragen en antwoorden

    Door Mike van Dorst, 26 oktober 2022

    Hoe voorkom je dat website bezoekers je webwinkel verlaten zonder iets te kopen? Hoe verlaag je de kans op achtergelaten winkelmandjes (Cart Abandon Rate)? Tijdens dit interview beantwoord Christian 3 […]

  • B2B leadgeneratie: 4 ideeën voor je nieuwe leadmagnet

    Door Tim Rooza, 16 september 2020

    Stuur je als B2B marketeer voldoende bezoekers naar je website, maar levert het maar weinig leads op? Probeer dan eens deze ideeën voor je nieuwe lead-magnet. In een B2B omgeving […]

  • Creëer urgentie en verbeter je websiteprestaties

    Door Tim Rooza, 28 juni 2020

    FOMO – Fear of missing out – Is inmiddels een ingeburgerd begrip. Het is volkomen menselijk om onderdeel te willen zijn van iets, iets niet mis te willen lopen. Het […]

  • Flows & funnels A/B testen met Google Optimize

    Door Christian Broekmeulen, 11 juni 2020

    Recentelijk is Google Optimize uitgebreid met een “flow” of “funnel”-optie. Hierdoor is het mogelijk om A/B tests uit te voeren op meerdere pagina’s binnen een websiteflow of -funnel. Handig als […]

  • Conversieoptimalisatie met het LIFT-model

    Door Tim Rooza, 26 mei 2020

    Het LIFT model wordt gebruikt om de effectiviteit van je webpagina’s te verbeteren. LIFT is een afkorting van Landing page Influence Functions for Tests en het biedt houvast bij het […]

0%
arrow-up