Wij delen graag conversie optimalisatie kennis
Conversie optimalisatie artikelen Pagina 2
Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.
Tip: Hét alternatief voor Google Optimize & A/B-testen is itClicked.nl.
Wij delen graag conversie optimalisatie kennis
Door Christian Broekmeulen, 11 juni 2020
Recentelijk is Google Optimize uitgebreid met een “flow” of “funnel”-optie. Hierdoor is het mogelijk om A/B tests uit te voeren op meerdere pagina’s binnen een websiteflow of -funnel. Handig als […]
Door Tim Rooza, 26 mei 2020
Het LIFT model wordt gebruikt om de effectiviteit van je webpagina’s te verbeteren. LIFT is een afkorting van Landing page Influence Functions for Tests en het biedt houvast bij het […]
Door Tim Rooza, 23 januari 2020
Wil je meer resultaat uit je website, dan heb je twee mogelijkheden. Je verhoogt het aantal bezoekers of je verbetert de effectiviteit van je website. Ook relevant: 3 manieren om […]
Door Tim Rooza, 16 oktober 2019
Alhoewel een B2C webshop en een B2B webshop beide hetzelfde doel hebben, online producten verkopen, zijn er wezenlijke verschillen tussen beiden. Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen B2B en B2C […]
Door Tim Rooza, 11 oktober 2019
Stel je hebt een (business)blog met veel lezers, maar het levert je vrij weinig op. Hoe kan je met weinig advertentiebudget tóch sneller en slimmer in contact komen met je […]