Hoeveel is een klant nou écht waard (customer lifetime value berekenen)

klantwaarde berekenen (CLV)
Tim Rooza

Tim Rooza

Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.

You may also like...

3 reacties

  1. 10 januari 2018

    […] Zie ook: Hoeveel is een klant nou écht waard (klantwaarde berekenen) […]

  2. 12 november 2018

    […] Lees ook: Hoeveel is een klant waard (customer lifetime value berekenen) […]

  3. 27 december 2018

    […] Hoeveel is een klant nou écht waard (customer lifetime value berekenen) […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *