Analytics Remarketing on-the-fly inschakelen (AVG proof)

analytics en GTM
Tim Rooza

Tim Rooza

Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.

You may also like...

2 reacties

  1. Avatar Mike schreef:

    Hoi Tim, Duidelijk verhaal. Hoe ziet jouw ‘consent given’ custom event trigger er uit? Dat activeren zonder de pagina te verversen lukt mij nog niet.
    Mijn full marketing analytics tag wordt nu dus pas geladen op de pagina ná dat er toestemming is gegeven. Het liefst heb ik dat op de pagina zelf maar zonder dat er twee keer een view wordt gestuurd naar Analytics. Weet jij raad?

    • Tim Rooza Tim Rooza schreef:

      Hi Mike;
      Lang verhaal kort. Die trigger bestaat uit een “custom”-HTML tag waarin een event wordt aangeroepen met “datalayer.push()”. En op dat event zit dan weer de “consent given” trigger 🙂 Snappie? 🙂

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *