Online strategie

Rooza Online Marketing: Plannen voor 2019

Door:

Tim Rooza

20 december 2018

Ontvang dit artikel als handige PDF

Ontvang direct dit artikel in handig PDF-formaat in je mailbox.

Dit keer geen inhoudelijk verhaal met tips, tricks of andere online marketing magic. Het einde van het jaar is aangebroken. Dé tijd voor het plaatsen van motivational quotes (wees gerust, hier niet 😁) of toplijstjes (binnenkort 😎). Maar vooral een tijd voor het maken van nieuwe voornemens en plannen.

Rooza Online Marketing heeft zich in een razend tempo ontwikkeld. De tooling en software waarmee wordt gewerkt zijn geprofessionaliseerd, de werkomgeving is ingrijpend verbeterd en belangrijke workflows zijn gestandaardiseerd en worden verankerd.

Plan 1: Groeien, maar alleen als de waardes blijven kloppen.

Groeien in omvang door middel van het aannemen van medewerkers is onderdeel van het plan voor 2019. As we speak vindt de selectie plaats. Het groeien in omvang is beter voor onze opdrachtgevers. Opdrachtgevers profiteren van expertise op meerdere gebieden, verbeterde bereikbaarheid en, bottom line, betere – slimmere – inzet van marketing euro’s en hoger rendement.

Wat ik belangrijk vind bij een uitbreiding van het team is dat de waardes van Rooza Online Marketing overeind blijven. Die waardes ( te weten: betrouwbaarheid, eerlijkheid, kwaliteit en kennis) staan aan de basis van alles. En moeten áltijd het uitgangspunt zijn en blijven.

Plan 2: Aanbod voor het opzetten en beheren van de complete online marketing funnel

Rooza Online Marketing staat bekend als partner als het gaat om het lanceren en optimaliseren van online advertising campagnes. Google Ads, Facebook ads, LinkedIn Ads,… The works. 

Paid Advertising is dus waar de focus ligt, en ook zal blijven liggen. Daarbij gaan we in 2019 trajecten aanbieden voor het ontwikkelen van complete online marketing funnels. Met name voor B2B. Dit betekent dat we alles aanpakken. Van strategie tot ontwerp en realisatie van landingspagina’s, e-mailflows en offers. Aangejaagd door middel van kickass online campagnes.

Plan 3: Langdurige samenwerking met strategische partners

Wat was het in 2018 heerlijk om samen te werken met andere marketing-ondernemers en bureau’s. In veel gevallen valt er voor alle partijen in een samenwerking veel te winnen. Schakelen gaat snel, kennis delen gaat efficiënt, kwaliteit en betrouwbaarheid zijn gewaarborgd. Dit geldt voor zowel de opdrachtgevers waarvoor white label gewerkt wordt – als voor de partijen waarmee we vaak samenwerken op alle andere aangrenzende gebieden.

Thanks!

Lees je dit verhaal en ben je opdrachtgever? Bedankt voor een kickass jaar. Hopelijk heeft Rooza Online Marketing die van jouw ook een stukje beter gemaakt. 🙂 On to the next!

PS: Voor de liefhebbers volgt er volgende week een toplijstje met daarin de meest aansprekende en succesvolle blogs en (homebrewed) online marketing tools die dit jaar op deze site zijn verschenen.
Schrijf je in op de nieuwsbrief om een heads-up te krijgen!

Ontvang gratis whitepaper: Marketingfunnel

Haal structureel en gecontroleerd meer klanten binnen met deze aanpak.

Over de schrijver:

Tim Rooza

Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.

Online marketing plan laten ontwikkelen?

Ontdek hoe je ideale klanten in beeld krijgt en hoe je hen het best kunt benaderen.


Meer informatie over online marketing plan laten ontwikkelen.

  1. Online marketing voor B2B
  2. Online marketing voor B2C
  3. Laat een marketingplan op maat maken
  4. Online marketing voor lokale ondernemers

Online marketing uitbesteden?

Dankzij veel ervaring met online strategie en andere onderdelen van online marketing gaan we deze uitdaging graag aan.

Contact