Nieuw! In-company Google Analytics 4 (GA4) training

Wij delen graag online strategie kennis

Online strategie artikelen

Informatie over het vaststellen van de juiste aanpak om de markt te bestormen.

Artikelen over online strategie (42)

  • Data-driven marketeers opgelet: Niet alles is verklaarbaar

    Door Rutger van Loo, 09 maart 2022

    Als data driven online marketeers houden wij continu onze campagnes in de gaten. Met regelmaat rapporteren we de voortgang naar onze opdrachtgevers. We proberen de resultaten van de campagnes continu […]

  • Advertentieruimte inkopen op andere websites: hoe werkt dat?

    Door Tim Rooza, 07 februari 2022

    Vroeger was de advertentiewereld nog relatief eenvoudig. Als uitgever had je een tijdschrift, krant of folder en voor je inkomsten verkocht je daarin advertentieruimte. Naarmate de publicaties steeds meer digitaal […]

  • Online Marketing Memes (part 4)

    Door Tim Rooza, 11 januari 2022

    Het jaar is niet afgerond zonder de inmiddels traditionele “online marketing memes”. Herkenbaar voor iedere online marketeer die in 2021 aan de knoppen heeft gezeten! Machine learning & Google Ads […]

  • De Facebook-omslag: afmetingen en voorbeelden

    Door Kaydian Houkes, 06 oktober 2021

    De Facebook-omslag is een belangrijk element voor bij profileren van je merk op Facebook. De omslag kan worden ingezet om je slogan te promoten, een sfeer rondom je merk neer te […]

  • B2B Marketing tijdens feestdagen to-do or not to-do?

    Door Tim Rooza, 27 september 2021

    Voor (online) winkeliers zijn de aankomende “feestdagen” zoals black friday, sinterklaas en de kerstdagen erg belangrijk. Een groot deel van de jaaromzet wordt juist in die periode binnengeharkt. Vaak omhoog […]

0%
arrow-up