Wij delen graag social media marketing kennis
Social media marketing artikelen Pagina 8
Artikelen over social media marketing (59)
Data van websitebezoekers gebruiken voor Account-Based Marketing (ABM)
Door Tim Rooza, 17 januari 2018
In (B2B) online marketing campagnes bestaat de doelstelling vaak uit het genereren van zoveel mogelijk leads (contactaanvragen). Maar zelfs wanneer een campagne veel leads opbrengt komt het voor dat “sales” […]
Hoeveel is een klant nou écht waard (customer lifetime value berekenen)
Door Tim Rooza, 03 januari 2018
Om te kunnen beoordelen of je (online) marketingcampagnes winstgevend zijn, is het van belang om te weten hoeveel een klant nou echt waard is. Natuurlijk is het mooi als je […]
8 vragen & antwoorden over Facebook marketing
Door Tim Rooza, 25 oktober 2017
Vorige week ontving ik een vragenlijst van Tije, een derdejaars Small Business & Retail Management student. Tije loopt stage bij het Fasion bedrijf B32 Groep B.V en verricht onderzoek naar […]
Deze Facebook “custom audiences” gebruik je (waarschijnlijk) nog niet
Door Tim Rooza, 27 september 2017
Het gebruik van “custom audiences” – oftewel “aangepaste doelgroepen” in Facebook marketing geeft schitterende mogelijkheden voor het (re)targetten van de juiste doelgroep. Veelgebruikte “aangepaste doelgroepen” bestaan uit het uploaden van […]
LinkedIn Sponsored InMails: Wat moet je weten
Door Tim Rooza, 23 augustus 2017
De meeste LinkedIn-gebruikers kennen het principe van een InMail wel. Een InMail is een persoonlijk 1-op-1 bericht wat je via LinkedIn kan sturen, zelfs als iemand geen onderdeel van je […]