Deze Facebook “custom audiences” gebruik je (waarschijnlijk) nog niet

FB audiences
Tim Rooza

Tim Rooza

Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.

Dit vind je misschien ook leuk...

3 reacties

  1. 25 oktober 2017

    […] zeer regelmatig, daarom is het belangrijk hier zeer regelmatig mee bezig te blijven. Zie ook Deze Facebook “custom audiences” gebruik je (waarschijnlijk) nog niet. Daarnaast wordt er weinig, of niet “slim” gewerkt met […]

  2. 8 augustus 2018

    […] een laagdrempelige en effectieve manier om in contact te komen met potentiële klanten. Dit geldt, als je tenminste creatief bent in het samenstellen van je doelgroepen, zowel voor b2b als b2c en op praktisch elk moment van de customer journey. […]

  3. 27 februari 2019

    […] OOK RELEVANT: DEZE FACEBOOK “CUSTOM AUDIENCES” GEBRUIK JE (WAARSCHIJNLIJK) NOG NIET […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *