Conversie optimalisatie
Veel A/B-tests zijn gericht op het verbeteren van conversies door middel van het testen van relatief kleine wijzigingen op de website. Denk hierbij aan het wijzigen van een kleur, het aanpassen van de koptekst of het toevoegen, verplaatsen of verbergen van design-elementen. De website wordt op die manier met kleine stapjes (iteratief) steeds een stukje beter. Maar wat als je A/B-tests steeds minder of zelfs geen resultaten meer opleveren?
Dit artikel is exclusief geschreven voor Twinkle Magazine. Lees daar verder!
Gratis download: richtlijnen voor de ideale landingpage
Ontvang de handige richtlijnen voor het maken van effectieve landingpages.
Over de schrijver:
Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.
Conversie optimalisatie?
Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.
Meer informatie over conversie optimalisatie.
- Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.
- Profiteer van blijvend verbeterde resultaten