Conversie optimalisatie
Met het recente einde van Google Optimize hebben veel marketingprofessionals zich de vraag gesteld: “Wat nu?” Terwijl de markt zich aanpast, lanceren wij met itClicked.nl een alternatieve benadering van conversieoptimalisatie: CRO-As-A-Service.
1. Integrale CRO service
Waar tools Visual Website Optimiser (VWO) en Optimizely worden gezien als standalone oplossingen, hanteren we met itClicked.nl een all-inclusive benadering. Opdrachtgevers krijgen ondersteuning in elk stadium van het CRO-proces. Dit gaat verder dan enkel het verstrekken van een tool; het biedt een dienst die het gehele traject van opzet tot analyse omvat.
2. In-house ontwikkelde AB-test tool
Een uitdaging voor veel websites bij het gebruik van externe CRO-tools zijn de bijkomende kosten van maandelijkse of jaarlijkse abonnementen. Wij ontwikkelden in-house een eigen A/B-test tool om deze extra kosten te elimineren. Door alles onder één dak te houden, kunnen we een meer kosteneffectieve oplossing bieden, zonder in te leveren aan functionaliteit of kwaliteit.
3. Geen zorgen over techniek
Met de CRO-as-a-service benadering nemen we de technische obstakels weg. Wij regelen de tooling, realiseren en lanceren de AB-testen volledig intern. Hierdoor kunnen onze opdrachtgevers profiteren van geoptimaliseerde testen zonder zich zorgen te maken over technische hobbels of de noodzaak (en kosten) van externe ontwikkelaars.
Over itClicked.nl
Met itClicked.nl bieden wij een benadering die zowel integraal als technisch gedreven is, wat het tot een interessante optie maakt in het post-Google Optimise tijdperk.
itClicked.nl is méér dan een A/B testing tool. Wij lanceren A/B testen en verbeteren je website met datagedreven beslissingen. Neem een kijkje op itClicked.nl
Gratis download: richtlijnen voor de ideale landingpage
Ontvang de handige richtlijnen voor het maken van effectieve landingpages.
Over de schrijver:
Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.
Conversie optimalisatie?
Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.
Meer informatie over conversie optimalisatie.
- Verbeter de prestaties van je website en advertenties en verhoog je rendement zonder extra advertentiekosten.
- Profiteer van blijvend verbeterde resultaten