Conversie verhogen “voor dummies”

Conversie verhogen
Tim Rooza

Tim Rooza

Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.

You may also like...

4 reacties

  1. Avatar OnePapertv schreef:

    Handig om te weten! Ik ga je tips op gemak nogmaals doornemen :). Petra

  1. 6 juni 2017

    […] overbrengt of een Adwords campagne die niet goed is ingericht. Bekijk ook mijn blogpost over conversieoptimalisatie voor dummies voor het vinden van meer […]

  2. 21 juni 2017

    […] In veel gevallen kunnen landingspages op basis van een bestaande website in enkele uren (technisch) gerealiseerd worden. Als dat niet mogelijk is dan zijn er andere mogelijkheden, zoals het lanceren van een landingspagina op een subdomein (voorbeeld) of op externe platforms als unbounce of instapage. Daarnaast geldt: meten is weten. Zorg dat alles wordt gemeten, getest en verbeterd (conversieoptimalisatie). […]

  3. 11 oktober 2017

    […] je al een bestaande landingspage maar vallen de resultaten tegen? Lees dan eens mijn blogpost over conversieoptimalisatie voor dummies – om aanknopingspunten voor verbetering te kunnen […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *