Adverteren op LinkedIn (+3 functies die ik mis)

Adverteren op linkedin
Tim Rooza

Tim Rooza

Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.

Dit vind je misschien ook leuk...

2 reacties

  1. 5 april 2017

    […] was het dan zover: LinkedIn lanceerde de Lead Ads. In januari schreef ik een blog over het adverteren op LinkedIn (en de 3 functies die ik mis), en op nummer 1… de zojuist gelanceerde nieuwe Lead Ads of zoals LinkedIn ze noemt: LinkedIn […]

  2. 2 mei 2017

    […] Lange tijd was er weinig beweging in de advertentiemogelijkheden van LinkedIn. Zelfs voor b2b campagnes was het platform daardoor eigenlijk niet optimaal in te zetten. Grootste boosdoeners: het ontbreken van Lead Ads en de zeer beperkte mogelijkheden voor het vaststellen van de doelgroep. In januari van dit jaar schreef ik daar nog deze, ietwat zure, blogpost over: Adverteren op LinkedIn (+3 functies die ik mis). […]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *