Social media marketing
Zorg dat nieuwe artikelen beter onder de aandacht komen door in je handtekening, geautomatiseerd, de titel van je nieuwste artikel te laten zien…
Geen tijd om te lezen? Open direct de generator!
Schrijf en publiceer je regelmatig blogberichten? Dan is de kans groot dat je deze aandacht geeft in je e-mailhandtekening. De ontvanger van je mail is tenslotte ook vaak onderdeel van de doelgroep waarvoor je schrijft.
De eerste keer dat men een mail van je ontvangt zal de ontvanger vaak even op de genoemde website gaat kijken. Maar hoe zit het met alle opvolgende mailcorrespondentie? Zonder zich expliciet in te schrijven voor je e-mailnieuwsbrief (áls je die al hebt…) is de ontvanger van je mail niet op de hoogte van eventuele nieuwe artikelen. Zonde!
Hetzelfde scenario is toepasbaar op de “handtekeningen” (ook wel “signatures” genoemd) die in te stellen zijn op fora waarop je actief bent. Overige leden van die community (of toevallige passanten) zullen een keer de website bezoeken, maar worden vervolgens niet meer actief “getriggert” om nog een keer naar het blog te gaan. De oplossing is even simpel als complex…
Vermeld de titel van je laatste blogpost in je handtekening
Handtekeningen in e-mailclients en de meeste fora accepteren alleen eenvoudige HTML code (basicly tekst opmaak, hyperlinks en afbeeldingen) en alles handmatig langsgaan is dit een onmogelijke opgaaf. Vaak heb je de handtekening op meerdere platformen en fora ingesteld en deze allemaal langslopen na ieder nieuw artikel is niet the way to go.
Om toch de titel van de laatste blogpost automatisch in de handtekening te kunnen opnemen, is dus een slimmigheidje nodig. Een slimme afbeelding.
Hoe maak ik zo’n slimme afbeelding?
***tromgeroffel*** – Die maak je met mijn uber-deluxe “Wordpress signature generator”.
Dus, genereer je code, implementeer de handtekening en zorg voor meer lezers van je content!
Gratis download: richtlijnen voor de ideale landingpage
Ontvang de handige richtlijnen voor het maken van effectieve landingpages.
Over de schrijver:
Dankzij ruime ervaring op verschillende deelgebieden binnen online marketing zorg ik ervoor dat kansen gesignaleerd en verzilverd worden. Daarbij zet ik verschillende middelen in zoals o.a. Google Adwords (SEA), zoekmachineoptimalisatie (SEO), Social Media, Videomarketing, E-mailmarketing en Conversieoptimalisatie.
Social media uitbesteden?
Groei op LinkedIn, Facebook, Instagram of Pinterest. Genereer meer leads en omzet met slimme campagnes en social media tactieken.
Meer informatie over social media uitbesteden.
- Leadgeneratie via social media
- Effectieve social media strategie
- Duidelijke dashboards & rapportages
- Vele kanalen zoals Pinterest, LinkedIn, Facebook en Instagram
- Bespaar tijd & verhoog kwaliteit
- Meer fans, meer traffic, hogere omzet