Tessa Hop, International Sales Manager bij Yoni
Yoni
Op maandverband of tampons staat niet vermeld waar het van gemaakt is. De meeste producten zijn van synthetische stoffen gemaakt inclusief plastic en sommige bevatten toevoegingen zoals parfum of super absoberende korrels. Dat kan ook anders: Yoni maakt maandverband en tampons van gecertificeerd, biologisch katoen. Vrij van chemicaliën. Zonder parfum, plastic of synthetische stoffen. En Rooza Online Marketing helpt zowel met het online delen van het verhaal van dit bijzondere merk als met het aanjagen van de online verkoop.
"Ze zijn kundig, betrokken en schakelen altijd snel. Kortom: een fijne club"
Yoni heeft in Nederland al een mooie positie bereikt. Zo liggen producten van dit merk standaard in de schappen van Etos, Albert Heijn, Jumbo en Plus. Ook de online verkoop via bol.com loopt goed. Met dat laatste heeft Rooza Online Marketing een handje geholpen. Zo ook met de tracking (Analytics).
"We maken vrouwen bewust van iets waar ze niet bij stilstaan. Dat is een uitdaging maar ook een kans"
Groter worden in Duitsland
Ondertussen kijkt de internationale sales-afdeling van Yoni waar er buiten onze landsgrenzen nog mooie groeikansen zijn. Tessa: “Wij doen het al heel goed in de VK en we zijn net gelanceerd bij een aantal grote retailers in Spanje. Wij kijken nu ook naar Duitsland. Daar willen we echt groter worden. Vandaar ook dat we Rooza Online Marketing hebben gevraagd om ons te helpen met het inrichten van onze eigen online shop op Amazon.de. Daar komt trouwens enorm veel bij kijken. Amazon stelt namelijk allerlei specifieke eisen, waardoor het soms echt puzzelen is. Ik ben dus heel blij dat we daar hulp bij krijgen van goede online marketingspecialisten.”
Communicatie-uitdaging
“Als Yoni maken we vrouwen bewust van iets waar ze vaak niet bij stil hebben gestaan. Dat is een uitdaging qua communicatie maar ook gelijk een kans”, beaamt Tessa. “Maar bij Rooza Online Marketing weten ze precies waar ze op moeten letten en welke teksten het best werken. Ze zitten er altijd bovenop. En als het even tegenzit, kijken ze meteen hoe zo’n probleem opgelost kan worden. Ze zijn kundig, betrokken en schakelen altijd snel. Kortom: een fijne club.”
"Ik ben heel blij dat we hulp krijgen van goede online marketingspecialisten"
Meer klantervaringen
Rooza Online Marketing heeft bij veel organisaties, groot en klein, in uiteenlopende branches en sectoren de online resultaten verbeterd. Ontdek in de interviews wat de samenwerking met Rooza Online Marketing voor deze opdrachtgevers betekent.