Interview met Jeroen van Schaveren
Moxja
Koppels met een kinderwens die er alles aan doen om die wens in
vervulling te laten gaan. Dat is de doelgroep waar het bedrijf Moxja mee werkt. Naast een informatieve website heeft dit bedrijf ook een webshop. Grote uitdaging daarbij: een te commerciële aanpak schrikt de doelgroep af.
“We spreken onze klanten regelmatig. En daardoor weten we dat ze het niet prettig vinden als iemand ze meteen iets probeert te verkopen. In de acht jaar dat we dit doen, hebben we geleerd om onze klanten voorzichtig te benaderen en niets te forceren. Het luistert echt nauw”, benadrukt Jeroen. “Het was dus best spannend dat we onlangs zowel onze webshop als onze informatieve website een andere naam en invulling hebben gegeven.”
"Een te commerciële aanpak schrikt de doelgroep af"
Slimme vragen
“Wat we al die jaren bij Google hebben opgebouwd, wilden we
natuurlijk niet kwijt. Vandaar dat we Rooza Online Marketing inschakelden om ons bij de overgang te helpen. Tim schreef een rapport met daarin de belangrijkste aandachtspunten. Ook zat ik elke maand een halfuurtje met hem om de tafel om de voortgang te bespreken. In het voormalige postkantoor van Velp inderdaad, op vijf minuten loopafstand van mijn huis.”
"Wat ik prettig vind aan dit online marketingbureau, is dat ze alles duidelijk uitleggen en heel planmatig te werk gaan."
De juiste knoppen
“Wat ik prettig vind aan dit online marketingbureau, is dat ze alles duidelijk uitleggen en heel planmatig te werk gaan. Ze weten precies aan welke knoppen ze moeten draaien. Daarbij hadden ze regelmatig contact met de websitebouwer en de webhost. Best spannend allemaal. Maar het is allemaal
gelukt.”
Niet te commercieel
“De volgende uitdaging? Online campagnes opzetten die niet te
commercieel zijn, maar die er wel voor zorgen dat we een groter bereik krijgen. We willen veel meer mensen laten weten dat we bestaan. En ja, ook die uitdaging gaan we samen met Rooza Online Marketing aan.”
Meer klantervaringen
Rooza Online Marketing heeft bij veel organisaties, groot en klein, in uiteenlopende branches en sectoren de online resultaten verbeterd. Ontdek in de interviews wat de samenwerking met Rooza Online Marketing voor deze opdrachtgevers betekent.