Wij delen graag google ads (sea) kennis
Google Ads (SEA) artikelen Pagina 2
Artikelen over google ads (sea) (82)
3 oorzaken waarom jij je eigen ads niet ziet (en dat is goed nieuws!)
Door Mike van Dorst, 11 oktober 2022
Zie jij je eigen Google Ads nooit voorbij komen? Ik leg je uit waarom dat goed nieuws is én hoe jij alsnog je Google Ads kan bekijken. Dit is waarom […]
Data-driven attributie: de nieuwe standaard in Google Ads
Door Tim Rooza, 13 september 2022
Oei. Droge kost. Maar wel belangrijk. Google Ads gaat het standaard attributiemodel wijzigen. Dit heeft invloed op de manier waarop de conversies in je Google Ads campagnes worden toegewezen. Wat gaat […]
Discovery Ads vs. Google Display Ads
Door Rutger van Loo, 01 juni 2022
Google Discovery Ads zijn al jarenlang beschikbaar als alternatief voor Google Display Ads en worden de laatste tijd steeds relevanter. Het is misschien wel een van de beste antwoorden van […]
Google Ads enhanced conversions: van lead tot conversie
Door Christian Broekmeulen, 23 februari 2022
Voor B2B Google Ads campagnes is het meten van echte conversies een uitdaging. Waarschijnlijk meet je al wel hoeveel leads je verzamelt, maar meet je ook hoeveel van deze leads […]
Google Ads automatiseren: Gevoel vs ratio
Door Rutger van Loo, 09 februari 2022
Het is een van de belangrijkste trends in SEA: automatisering. Dit wordt omgeven door buzzwords zoals Machine Learning en AI en belooft imposante resultaten. Maar uit onze ervaring blijkt automatisering […]