Wij delen graag google ads (sea) kennis
Google Ads (SEA) artikelen Pagina 14
Artikelen over google ads (sea) (90)
-
Het verschil tussen “Broad Match” en “Broad Match Modified”
Door Tim Rooza, 15 november 2017
De zoektypes (matchtypes) voor keywords binnen Adwords is een van de belangrijkste keuzes bij het opzetten en beheren van de campagnes. Binnen Adwords kan je kiezen uit 4 (…eigenlijk 5) […]
-
Adwords strategie voor webshops
Door Tim Rooza, 09 november 2017
Er zijn veel (succesvolle) strategieën om een webshop met Google Adwords te laten groeien. Een strategie die zichzelf meerdere keren heeft bewezen bestaat uit de combinatie van Google Shopping, Dynamic […]
-
SKAGs in Google Adwords: Een introductie
Door Tim Rooza, 18 oktober 2017
Het gebruik van SKAG’s (single keyword ad groups) kan een zeer succesvolle structuur zijn voor Adwords accounts. In dit artikel waag ik een poging om uit te leggen wat SKAGs […]
-
Gebruik demografische data voor betere Adwords campagnes
Door Tim Rooza, 14 september 2017
Het is geen geheim dat Google veel data van zijn gebruikers verzameld. Natuurlijk weet Google welke websites je hebt bezocht, welke (youtube) video’s je hebt bekeken en welke adressen je […]
-
Google Adwords Audit
Door Tim Rooza, 30 augustus 2017
Beheer je Google Adwords zelf, maar is het niet je specialiteit? Of ben je benieuwd of een Adwords account wel de aandacht krijgt die het verdient? Je bent niet de […]