Wij delen graag google ads (sea) kennis
Google Ads (SEA) artikelen Pagina 12
Artikelen over google ads (sea) (90)
-
Lokale ondernemer? Go Hyperlocal!
Door Tim Rooza, 08 februari 2018
Ook voor ondernemers met een (zeer) lokale klantenkring is online adverteren een uitstekende manier voor het vinden van nieuwe klanten. Als tegelzetter, hovenier, bakker of fysiotherapeut heeft het geen zin […]
-
Wat zijn leads eigenlijk?
Door Tim Rooza, 25 januari 2018
Lead generatie is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het verkrijgen van leads is nou eenmaal een hele belangrijke stap in de marketing funnel. Maar wat is een “lead” nou eigenlijk? […]
-
Google Adwords advertentiebudget bepalen
Door Tim Rooza, 10 januari 2018
Voordat je begint met Google Adwords moet het advertentiebudget vastgesteld worden. Hoe gaat dat te werk? Hoe werkt een Google Adwords dagbudget? Google Adwords werkt met een dagbudget per campagne. […]
-
Hoeveel is een klant nou écht waard (customer lifetime value berekenen)
Door Tim Rooza, 03 januari 2018
Om te kunnen beoordelen of je (online) marketingcampagnes winstgevend zijn, is het van belang om te weten hoeveel een klant nou echt waard is. Natuurlijk is het mooi als je […]
-
Doelen importeren uit Analytics of Adwords conversies gebruiken?
Door Tim Rooza, 28 december 2017
Bij het inrichten van je Google Adwords account kan je kiezen voor het importeren van je transacties en doelen vanuit Google Analytics óf het bijhouden van conversies met een Google […]